Smycken

Paketet kom igår & hämtades idag… Smyckena är här… Heeelt underbara! ♥

paket

Min älskade vän Katalin har gjort mina bröllopssmycken och jag är supernöjd! Fyra delar är det, varav två av dem kommer att användas här i Sverige, de andra två kan bara användas på strandbröllopet och då ska jag ha alla fyra delar på mej. Men bilder på smyckena kommer som sagt senare…

3 svar to “Smycken”

  1. Hoppas ärligt att du är nöjd, och hoppas verkligen att du förstår min instruktion, sorry om jag satt dig i lite arbete men bättre att du måttar så det blir rätt på en gång…… kram ❤ ❤ ❤

    • JA! Åh, tack, tack, TACK! Dom är superfina och dom verkar vara perfekta storlekar. Har bara inte hunnit sitta ner och fixa, är det bara knipsa som gäller om de är bra i storlek? Säg vad det kostar så skickar jag pengar!

      Kraaam!

  2. kostar-lika-mycket-som-skjortan-på-Johnny_Depps_nakna-kropp…. nada alltså…. 😉 knipsa av så nära inpå du bara kan komma och klämma åt den lilla lilla pärlan som knappt syns utan att klämma sönder kristallerna 😉

Lämna en kommentar