Brudnaglar

Häromdagen frågade den blivande brudgummen hur mina naglar skulle se ut på bröllopet. Han vet ju att jag vill vara extra fin denna dag. Jag funderar ju på något extra fint.

Igår kollade jag på inspirationsbilder på fina naglar till bröllopet. Här kommer några exempel:

054001002003008006004

Jag har inte bestämt mej hur jag vill ha mina naglar på bröllopsdagen, men det är dags att beställa en tid hos min nagelskulptris Ann-Louise… Så jag skickar ett SMS till henne idag. Man bokar henne via SMS för att hon jobbar på två salonger i två städer och har väldigt flexibla tider. Den 13 februari ska jag till få fina naglar inför vår första tillställning…

Kommentera

