Vildblomma!

YES! Då var dom här! Mina Vita Wildflower Brudskor i Satin från Heppo!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Superfina och passade helt perfekt, de kunde inte bli bättre! Jag är nöjd och brudgummen tyckte dom var fina. Imorgon är det Sale på gamla Bröllopsbutiken i stan och Champagnekväll i de nya lokalerna med modevisning av brudklänningar, brudfrisyrer och brudbuketter! Då har jag bjudit med mej både Mamma och Svärmor!

Alla de sista bröllopsinbjudningarna är nu skickade!!! Vissa lär nog bli överraskade…och vi är nöjda med valet av våra gäster, det hade tyvärr inte gått att bjuda ”alla” för vi har båda två en mycket stor släkt och ett stort socialt umgänge. Förmodligen blir det en och annan som kanske blir besvikna att de inte fick komma, men det här är vårt val och det finns en orsak till vilka som fick resp. inte fick komma. Vi har haft nästan ett år på oss att väga för och emot, vraka och välja.

2 svar to “Vildblomma!”

  1. Man ska göra exakt som man känner för och det gäller i allra högsta grad inbjudningslistan oxå!
    Men någonting jag verkligen blev varse om var att när det nalkas bröllop så förväntar sig många att bli bjudna. Tyvärr är en del inte sena på att uttrycka sin besvikelse heller, att en själv sällan och aldrig är bjudna till deras fester, middagar och sammankomster verkar vara som bortblåst. Jag drog slutsatsen att förmodligen använder vi oss av samma brevbärare, som slarvat bort inbjudningen med posten =) Stå på er, det är ert beslut, erat val. Förmodligen finns det ett skäl varför man väljer som man gör!

    • Du har så rätt Anna!

      Jag antar att det aldrig skulle bli ”rätt” hur vi än hade vridit och vänt på hela gästlistan, alltid någon som tyckt någonting annat, kan jag gissa. ❤

Kommentera

