Osäkerhet…

Jag har hittat en klänning, sen blev den utsåld, sen hittade jag en annan, som också blev utsåld…så har det hållit på hela tiden och nu blir man orolig över att bli helt utan brudklänning!

Inatt sitter jag vaken med väldiga smärtor och kan inte sova. Så jag funderar på detta med brudklänning. Hittade en brudklänning ikväll, men hur vet jag om den sajten är bra och att jag får min klänning om jag beställer den? Det är givetvis inte en svensk sajt, det är därför jag undrar… Törs man beställa?? Företaget heter Manticope.com och jag har aldrig hört talas om dem förr, men å andra sidan har jag aldrig köpt en brudklänning förr heller…

Jag blev helt såld när jag såg denna klänning ikväll… Den är jättevacker! Och som vanligt visar jag ingen bild, för OM det blir den vill jag hålla den hemlig till bröllopsdagen förstås!

Edit 2012 12 02: Nu har Manticope stängt ner sin hemsida helt. Min vanliga otur? MEN – jag har hittat en ny klänning på en sajt som heter JenJen House. Där står det på svenska och finns priser angivna i SEK. Sidan har dessutom PayPal vilket känns som en trygghet. (Förvisso har vi inget PayPal, men det går väl att fixa?) Är det någon som beställt därifrån??

Kommentera

