Spikat!

Ja bröllopsdatum alltså. Vi fick OK på flertalet datum vi önskade och har nu valt, igår fick vi skriftlig bekräftelse så är det spikat! Jippi! Så idag har jag mailat min kära vän Katalin som ska hjälpa mej göra inbjudningarna…känns jättehäftigt!

Och snart står också ringarnas beställning på ”att-göra-listan”… Wohoo!

Vi måste bara krya på oss, min blivande make och jag ligger däckade(!) i svår utdragen influensa med feber, halsont, hosta, snuva och öronvärk. Jag har VAM (Vård av sjuk Man) då han nu är andra dagen borta från jobbet. Han jobbade hela förra veckan sjuk, t.o.m övertid upp till 17 timmar per dag i regn och ingen direkt värme utomhus. Stackarn. Men när han stannar hemma, DÅ är han verkligen risig!

Vi sover dåligt och somnar då och då under dagen av utmattning, feber och mediciner. Utöver detta är jag sjuk med mina andra sjukdomar och skador än värre idag så det är ryggläge för oss härhemma. Kan ändå inte låta bli att ha ett leende på läpparna, nu är det 139 dagar kvar…4 månader och 5 dagar…och vid skrivande stund också 15 timmar för att vara exakt!

Kommentera

