Otålig väntan

Igårkväll kom ett SMS att vårt paket kommit så det ska hämtas idag! Jippi! Det är bl.a. skjorta till brudgummen som vi är väldigt spända på.

 Bild/Picture: SoulSpeaking

Sen har jag precis mailat igen till Wedding Planner 3 som inte hörts av än, ville bara höra om vårt förra mail kommit fram eftersom vi ingenting hört på över en vecka. Väntar ju otåligt på bekräftelsen av datum och klockslag då vi kan vigas. Tänk att åtta dagar är en så oändlig väntan! Men tänk att det är ”bara” 4 månader och en vecka tills vi åker…plötsligt känns det jättenära!

Minus åtta kilo står min våg på nu, men det är tyvärr ingenting som jag själv tycker syns, även om det känns på mina jeans! Kanske jag snart kommer i mina finjeans som jag köpte tidigare men som inte använts p.g.a. att jag inte tyckte dom satt sådär fint som jag ville…kanske borde passa nu?! Och jag har en finklänning som mått på hur jag ÖNSKAR se ut, att den ska passa. Jag tror faktiskt att jag redan kommer i den, men den sitter nog inte lika bra som på fotot jag har när jag hade den på mej sist…än är det kilon kvar. Men med dessa morötter så känner man ju att man blir taggad att gå ner mera. Även om det är tufft. Och en massa godsakshelger stundar innan bröllopet så jag lovar ingenting…

Kommentera

