Kära fru XXXX…

Haha, så började mailet med min orderbekräftelse av bl.a. min blivande makes bröllopsskjorta som kom in på lager imorse igen och jag var supersnabb och beställde den innan den skulle ta slut. Vi håller nu tummarna att den är snygg och sitter bra, vi funderar på att köpa en skjorta extra så han har två att välja mellan. Men jag TROR på denna!

Passade på att köpa lite andra kläder också, bl.a. en vit superfin top som jag kan tänka mej att ha under vår ”Honeymoon”! Funderar på att reka i mitt dressing room om det är nåt annat man behöver inför en smekmånadsresa för vissa plagg kan ju vara svåra att hitta när det är fel årstid just nu.

Jag har ännu inte hört från vår Wedding Planner 3, men jag antar att det tar lite tid att få tag på ”vigselmannen”, fotografen,  floristen och alla andra inblandade för vilka datum som alla kan få ihop det hela. Men nu är vi IVRIGA på ett datum! Ååååh, tänk känslan att kunna säga ett DATUM! För att inte tala om att vi då kan boka resa mm. Och uppdatera vår bröllopssida.

Nu längtar jag, nervositeten börjar avta igen så nu är vi mest ivriga att fixa det som ska fixas. Bara mailkorrenspondensen med vår Wedding Planner 3 kommer bli lättare när vi har ett spikat datum, när vi reser och när vi kommer att vara på plats.

Kommentera

