Informationsmail skickade!

Iförrgår provade jag skicka mail till Wedding Planner 1, men har fortfarande inte fått respons trots både två-tre tidigare mail (från två olika mailadresser) och två påpekande i gästboken på deras hemsida (som aldrig publiceras heller då jag inte är så positiv till deras bemötande kan jag tänka). Så även om jag redan tänkt stryka dem så fick dom en sista chans.

Igår skickades informationsmail till våra gäster med tips om boende, sightseeing och liknande på den plats vi gifter oss. Det känns så spännande. Tyvärr blev det ett rejält långt mail, men jag hoppas alla tar sej tid att läsa och se de bildspel som vi skickade med. Det börjar också droppa in många ”vi kanske kommer” fastän vi ännu inte har ett exakt datum. Men det hoppas vi få snart och hoppas kunna skicka ut de officiella inbjudningarna. Åh vad jag längtar till inbjudningskorten!!!

Kommentera

