Manikyr o Pedikyr

Jag drömmer om vackra naglar både på händer och fötter till vårt bröllop! När man Googlar och söker på Pinterest så hittar man oändligt många vackra naglar, till både händer och fötter. Jag har långa naglar nu, men de går av så lätt och det kan vara ganska skönt att få skämma bort sej lite inför den stora dagen. Att få både vackra tånaglar och fingernaglar, kanske med något litet extra dessutom. Det kan gärna finnas något litet bling eftersom ringarna inte kommer vara så bling-bling precis. Dom är ganska speciella, om det nu blir dom förstås. Man kanske hinner ändra sej innan Dagen D…?

Jag tror det blir min nagelskulptris Ann-Louise som får den stora äran att göra manikyr, pedikyr, färg och eventuella vackra dekorationer. Hon är superduktig och förhoppningsvis får jag ett bra pris. Fotvård kommer jag troligen också fixa förstås. Fötterna blir lite mer i centrum då vi ska ha barfotabröllop!

Och jag väntar ivrigt på mail från min väninna Katalin som kanske kan göra mina specialbeställda smycken. Jag hoppas innerligt att det blir bra.

Kommentera

