Jubel!

Idag kom ett svar från The Wedding Planner 3 med både offert, tips och fotoexempel som jag efterfrågade för den fotograf som skulle anlitas för vårt bröllop (om vi väljer Wedding Planner 3 & deras bröllopspaket alltså). Äntligen har alla bitar fallit på plats för att de skulle kunna slutföra en preliminär offert. (Eftersom vi ännu inte bestämt datum kan man bara beräkna preliminärt förstås).

MEN – offerten gäller för cirka tre gånger så många gäster än vi tror att vi kan få med oss. Så då kvarstår ju frågan, kan vi få dit så många gäster? Kan vi räkna vilken offert som passar oss bäst redan nu utan att veta antalet gäster? Eller ska jag kanske maila och fråga om vi kan minska på antalet gäster i offerten? Eller ska vi kanske skicka ut en preliminär Save The Date och höra vilka som definitivt säger Ja eller Nej? (Vi har ju TID på oss, men kan alla svara SÅ snart?). Hur gör vi?

Jag måste iallafall säga att detta bröllopspaket låter mer som vi önskar ha det, minus antalet gäster då. Med stort plus för en fantastisk fotograf som verkar ta fantastiska bilder. Och en massa överraskningar som jag inte kan tala om här för de få som redan följer bloggen och redan vet ATT vi ska gifta oss. Vi har ju inte berättat det officiellt ännu.

Jag är glad, för det känns mera verkligt när man fått prisuppgifter och kan suga lite på karamellen mera. Och mitt val av brudbukett lutar nu åt färska, bedårande, lokala blommor – som blir otroligt vackra i en brudbukett. Något jag inte alls tänkt på från början men som Wedding Plannern tipsade om…

Bild/Picture: freecomputerdesktopwallpaper

Kommentera

