I väntan på…

…svaret från fotografen så dröjer det ytterligare innan vi får veta alla uppgifter om kostnader av The Wedding Planner 3. Det lönade sej dock att maila och fråga om det var nåt problem, hon hade varit ledig i några dagar och bad om ursäkt för dröjsmålet. Hon inväntar vad fotografen har för prissättning så ska hon återkomma med fullständiga offerter.

Hon skrev att dom med glädje kommer sätta upp vårt bröllopstema och att det ska bli roligt att göra om dom får nöjet. Det mesta fanns att tillgå för dekorationerna, likaså färger och lite nya förslag för temat. Spännande!

Jag fick också nya insikter i brudbukettens val av blomster, kanske jag kunde tänka mej andra blommor som jag inte ens tänkt på som hon föreslog? JA, varför inte?! Jag har försökt Googla efter bilder för att ”få en bild” framför mej men sådana brudbuketter ser ut att vara mycket ovanliga. Men det skulle kunna bli vackert, bra alternativ till min första önskan då några av mina favoritblommor är väldigt sköra för en brudbukett. Dessa hon nu föreslog ser ut att vara stadiga och väldigt vackra…

Kommentera

