Tema

Nu har jag skickat ett tredje mail till The Wedding Planner 3 där jag förstår att mina önskemål om brudbukettens blommor blir svåra att uppfylla eftersom det är såpass sköra blomster det handlar om(Men det är ju typiskt mej att vara så annorlunda). De gav ett förslag som en florist föreslog, en konstgjord bukett med mina favoritblommor som ser mycket verkliga ut. Och när jag tänker på det så vore det ett alternativ, för då kan man ju spara sin bukett i all evighet. Och ta med sej hem. Jag är öppen för förslag, skrev jag – och undrade om dom möjligen kan visa någon bild hur konstgjorda buketter med mina favoritblommor kan se ut. Hoppas kunna få en liten uppfattning om det då.

 

Jag skrev också att jag är öppen för andra förslag om det bara blir i min favoritfärg, och frågade också om två andra sorters blommor finns att tillgå. Inte för att det är någon brådska med själva brudbuketten, men jag tänkte att när det ingår i offertens pris så kan det spela roll. Likaså när det gäller blomdekor.

Dessutom passade jag på att skriva vilket tema vi tänkt oss, vilka färger och material. Det kan vara ganska enkelt att fixa och t.o.m. till ett ganska lågt pris vilket i sin tur kan påverka offertens pris. Och frågade förstås om vi kan binda ihop temat så det blir komplett med alltihopa. (Oj så svårt att förklara i bloggen utan att avslöja för mycket då tema och plats är lite hemligt ännu).

Bild/Picture: Bilder.Alltinggratis.Se (Obs! Bilden har ingenting med temat/texten att göra).

Kommentera

