Quick Respond!

Ja jisses, det gick snabbt att få svar från det ställe som Angelica (se förra inlägget) rekommenderat. Ett positivt och vänligt bemötande, så proffessionellt och bra! Bara fyra timmar efter jag skickat mitt mail så fick jag svar, såg det nu ikväll när jag skulle maila till Angelica och tacka för informationen. Jag kallar dom The Wedding Planner 3 eftersom det är den tredje offertförfrågan jag skickat.

Jag och min blivande make har diskuterat lite vad gäller gästlistan med anledning av mailet från The Wedding Planner 3 och det är så jättesvårt att uppskatta hur många man ska bjuda och hur många som kommer…Samtidigt som dom undrar hur många gäster det blir och vad det får kosta?? Det känns lite som ett ekorrhjul, det går bara runt i tankarna… Om vi blir 15 personer, vad kostar det då? Om det kostar lite mindre än förväntat per person, hur många fler kan vi bjuda? Om vi bjuder 20 och alla kommer, hur mycket hamnar slutsumman på då? Om vi bjuder många och alla inte kan komma, vilken siffra ska vi uppskatta att vi blir? Vad har vi för budget om ett år? Vilka ska vi bjuda och inte? Hur får vi klarhet i våra frågetecken angående antal gäster och budget?… 

Kommentera

