En tredje…

…offertförfrågan är nu på väg och jag är SÅ TAGGAD! Så förväntansfull.

Jag fick stor hjälp av en tjej som heter Angelica som delade med sej information om sitt eget bröllop och jag blev så lycklig av att läsa hennes blogginlägg om bröllopet, det var precis i den stad vi funderat på att gifta oss och när vi såg hemsidan blev vi lyckliga av att det såg så underbart ut! Läste hennes blogginlägg med så vackra fotografier redan igår, men vi har haft fullt upp och jag har inte hunnit kommentera henne, inte besvarat den underbara feedback jag fick av en enkel fråga på hennes gamla blogg och inte hunnit göra en förfrågan till stället – förrän just nyss! STORT TACK Söta Du, Angelica, för hjälpen! Jag kanske får upp en och annan fråga lite senare och hoppas få återkomma då…

Ett svar to “En tredje…”

  1. […] skickade jag ytterligare ett mail till The Wedding Planner 3 för att hon den 18 maj hade skrivit att hon skulle återkomma så snart hon fått svar från […]

Kommentera

