Ny förfrågan

Då har jag återigen skickat en ny offertförfrågan till det första stället jag mailade för två veckor sedan men inte fått svar från. Denna gång mailade jag direkt via deras hemsida (kanske jag gjorde ”fel” förra gången som skickade ett vanligt mail?). Jag hoppas nu på snabbt svar! Skickade inga frågor denna gång, bara intresseanmälan på alla olika bröllopspaket dom kan tänkas ha. Hoppas att dom har ett likadant upplägg som det andra stället jag mailade till för en offert, i det svaret stod allt och lite till. Allt man kan tänkas undra över. Vilket gör det lättare att bestämma sej.

Senaste dagarna har vi pratat en hel del om bröllop min blivande man och jag. Känns bra att han intresserar sej för planeringen även om han tycker att det känns ”avlägset” ännu. För jag vill ju att vi är TVÅ om planeringen och undersöker allt från sparande till bröllopsvals. Det är ju självklart inte bara jag som ska bestämma. Jag vill ju att han tycker till också, även om det är typiskt ”tjejigt” att drömma och önska ett drömbröllop

Men något efternamn verkar vi inte komma fram till…det är en mycket jobbig bit!

3 svar to “Ny förfrågan”

  1. Tack för ditt inlägg på reshem.blogg! Jag skriver på en ny blogg (länk nedan). Imorgon skriver jag ett inlägg om vårt bröllop i thailand, vill du veta mer är det bara att maila!

    Angående priset vet jag bara på ett ungefär, mina föräldrar stod för större delen av kostnaden.

    • Tack själv för titten och för att Du tänker blogga om Ert bröllop. Vad spännande att få läsa! Vill verkligen veta mer! Tack på förhand!

  2. […] The Wedding Planner 1 har fortfarande inte hörts av och det tycker vi är väldigt dåligt. Särskilt när dom är välrenommerade och stället är femstjärnigt! Om vi är ett för litet sällskap, eller om dom har fullbokat, eller om det är av en annan anledning så tycker vi ändå att man kan besvara mail. Särskilt när vi skickat TVÅ mail! […]

Kommentera

