Supersnabbt svar!

Inom 10 timmar hade jag svar för offertförfrågan nummer 2. Gissa om jag blev förvånad? 

”Kära XX XXXXXX,
 
Hälsningar från XXXXXXX, XXXXX
 
Tack så mycket för ert vänliga intresse av att arrangera ert bröllopsevenemang i vår vackra xxxxxx och vi hoppas att detta meddelande faller i ert tycke…   ”

Så börjar mailet. Och fortsätter. Bifogat finns två .pdf-filer med allt vi kan tänkas undra över. Kostnader, menyer, arrangemang, fotograf, filmfotograf, underhållning, musik, dans, blommor, dekor, dukning, bukett & corsage, boende med mera samt bilder av detta underbara ställe. Med tanke på att detta ställe är såpass lyxigt och speciellt så känns priserna inte alls så höga som jag förväntat mej. Och i priserna ingår personal, icke att förglömma. Det tål att tänkas på.

Detta var vårt förstahandsval när vi först började prata om var vi skulle gifta oss, men då det är en bra bit att åka så såg vi oss om efter fler alternativ lite närmare. Nu har jag bett blivande svärfar att skriva ut dessa två kompendium som det blir, så kan vi väga för och emot om detta ställe. Det är lite lättare att visa blivande maken kompendium än via min laptop.

Jag är grymt imponerad att man kan svara så snabbt! För det får dom en guldstjärna i kanten!

Foto/Photo: Bilder.Alltinggratis.Se

Ett svar to “Supersnabbt svar!”

  1. […] innan vi bestämmer oss. Än så länge har vi ingenting att jämföra med eftersom det bara är The Wedding Planner 2 som kommit med prisuppgifter […]

Kommentera

