Ännu en offertförfrågan

Foto/Photo: TheAbbeyCatering.com

Idag har jag skickat iväg ännu en offertförfrågan på bröllopspaket. Har fortfarande inte fått svar från den första, lite dåligt tycker jag. Man kunde ju iallafall skriva ”Vi håller på med Er förfrågan och återkommer” så att man vet att dom fått mailet… Men men, nu har jag alltså skickat till det stället som vi faktiskt först tittat på och tyckte om, men det var en lång resa dit så vi valde först bort det, men det går ju iallafall höra sej för vad dom kostar och har att erbjuda!

2 svar to “Ännu en offertförfrågan”

  1. Visst blir man irriterad när man väntar på svar och dom allmänt bara ignorerar en, haha jag är otroligt rastlös och saknar tålamod :p

    Sv: Nej vad jobbigt, vet hur du känner :p Ingen tycker att jag ska byta efternamn eftersom det bara är vi som heter det i Sverige..men jag är så trött på att ingen kan stava/uttala det – kräks. Nilsson som fästmannen heter är inget alternativ så efter några månaders funderingar kom vi överrens om tre passande alternativ.

    I ditt fall skulle jag nog promota att lägga till dom extra bokstäverna så er lilla familj blir unik..borde ju vara ett bra argument!
    Lycka till med diskussionen 😉

    • Javisst, man vill ju veta NU om man ska boka dom eller gå vidare till nästa. Ju längre man får vänta, desto mindre vill man ju boka dom för om man inte kan svara på mail, hur kan man då lita på att dom gör det dom ska i övrigt? Är också rastlös och saknar tålamod 🙂

      Blir nyfiken på vad Ni hittat för efternamn då 😀

      Ja, jag ska försöka diskutera att lägga till ”af” som det handlar om, även om vi inte är stenrika och adliga av oss, men det ÄR ett släktnamn och farfar hette med ”af”. Vi kan ju skoja till det med egna sigill, släktsköldar och sådant hahaha. Tack för att Du kikar in här och kommenterar! 🙂

Kommentera

