Spontant

Igår skapade jag helt spontant ett ”Save The Date”-bildspel på PhotoPeach med ”önskemusik” av blivande brudgummen…

Om vi vore jätteduktiga skulle vi gjort en ”Save The Date”-video! Hur cool är inte denna???

Ja alltså, han har ju sågat min bröllopsvals helt innan han ens hört den, han lyssnade inte ens och sa; ”Aldrig att jag ska dansa vals” som den hårdrockare han är… Jaja, vad gör man? Tillbaka till ruta ett… Jag som hittat en perfekt vals som jag ville att han skulle höra… Och han ÄR duktig på att dansa så det är inte problemet…

Och när jag frågade om in-marschen (& ut-marschen) så sa han att det vore kul med någonting ”metal”… Suck Jaja…jag hade ju kunnat gissa det. Men lite vill man väl att det ska ”passa de öron som ska lyssna” också… Om det kommer 30-40 personer och TVÅ är hårdrockare (brudgummen och hans bror) så är resten inte lika förtjusta kan jag tänka. Och inte i den miljön vi ska gifta oss i heller. Men skam den som ger sej, jag hittade faktiskt en Bröllopsmarsch i hårdrocksstilYouTube, men det går troligen inte att köpa på skiva(?) så det blir att fråga våra musikaliska hårdrocksvänner om dom kan spela in en isåfall(?) eller så helt skippa den tanken…? Saken är den att hårdrocksvännerna ändå inte kommer bli inbjudna, hur frågar man då om dom kan ställa upp men ändå inte få komma?

Nåja, denna ”hårdrockarinmarsch”YouTube lade jag in i mitt bildspel ”Save The Date” och blev så himla nöjd och glad att jag ville visa den för min blivande make…men icke, han har bara jobbat övertid och varit jättetrött så det har inte varit läge att visa bildspelet som jag spontant satt ihop! Än så länge har jag lösenordsskydd på den så ingen får se den förrän det är dags att skicka ut länken! OM det nu blir godkänt av min älskling alltså!

Hur gör Ni andra med bröllopsmarschen och bröllopsvalsen? Knorrar blivande maken? Eller är han med på allt? 

Video: WongCouple.Com @ YouTube.com

Ett svar to “Spontant”

  1. […] har jag suttit i tankar och funderat över vår redan färdiga Save The Date som gjordes redan i April iår, om det ska ändras nånting eller skickas ut som det är. Och […]

Kommentera

