Bröllopssnack…

Ja det blir ju en hel del bröllopssnack när man är så taggad och glad över att äntligen få gifta sej. Även om vi ännu inte satt något datum. Igår chattade jag med min kusin J i Helsingfors som ska gifta sej med sin tjej R som är från Filippinerna. Han friade till henne när dom var i Filippinerna i december över jul och nyår. Dom har heller inte satt något datum ännu men det är klart att det kommer dröja länge till eftersom dom ska gifta sej både i Finland och i Filippinerna, det blir ju mycket planering där då. Även min kusins tjej R grattade över chatten till att vi ska gifta oss. Dom är så gulliga och passar så bra ihop!

Nu har jag funnit en sida på Internet som heter Light In The Box där man kan beställa vackra klänningar för både fest, bal och bröllop som sys upp och kan beställas i flertalet färger. Jag hittade en väldigt vacker klänning där för under tusenlappen! Den är som en dröm! Åhhh, nu blir det kanske svårt att bestämma sej…

Foto/Photo: Bilder.Alltinggratis.se

Kommentera

