Ring, ring…

…bara Du slog mej en signal!

Igår kikade vi på bröllopsringar. Jag hade hittat några annorlunda, personliga och vackra ringar som jag visade min blivande prins och han ÄLSKADE dem! Vilken lycka, vi gillar ungefär samma stil och då blir allting så mycket enklare. Även om vi inte bestämt oss eller beställt någonting så känns det som en punkt i planeringslistan är avprickad, vi har iallafall ett litet hum om hur dom ska se ut. Vi ska ha inskriptioner men vet ännu inte vad, det får vi fundera över… Är det någon som har något tips så kommentera gärna!

Jag har också kikat på brudbuketter, hittat en hel del varianter och gillar många av dem. Formen och färgen är väl nästan spikad, men den är det ingen brådska med ännu. Det lutar åt mina favoritblommor iallafall… Och inte rosa som den buketten ovan!

Foto/Photo: Bilder.Alltinggratis.se

Kommentera

