Vackra klänningar

Om man som vi håller liten budget – så kan man alltid fynda brudklänningen billigt på Tradera eller Blocket. Men jag vill förstås ha en ny klänning som är bara MIN och inte någon som är begagnad. Men det FINNS nya att fynda där. Även Haléns brudklänningar är fina och till bra priser. Så visst går det att hålla en låg budget. Klänningarna på Tradera kan sys upp efter Dina mått och det låter ju riktigt bra att få passformen perfekt.

Jag är dock lite reserverande till att många brudklänningar som sys upp i Kina eller övriga Asien kanske inte blir som man tänkt sej om än man sett foton och skickat sina mått till dem. Och hur lång tid det ska ta OM det skulle bli någonting fel, med byte och allt. Jag blir orolig över att stå där utan brudklänning på bröllopsdagen eller få köpa en i stan för fem-tio gånger dyrare än det var tänkt.

Jag tror att jag har hittat en favoritklänning. Och jag tror jag ska spara bilderna för att se hur mycket det skulle kosta att låta sy upp den, bara så man har ett hum om vad sådant kostar. Dock kommer jag inte visa den här eftersom det inte är definitivt klart att det kommer bli just DEN. Men min sambo och blivande make gillar den skarpt!

Visar här ett litet urval från Tradera och alla bilder går att klicka större.

Ett svar to “Vackra klänningar”

  1. Hej och kul att du hittat in till vårt brudutbud på halens.se vi kommer få in mer nyheter inom kort så stay tuned 🙂 Trevlig onsdag från oss på halens

Kommentera

